Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Zawartość koszyka

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Przedstawiamy procedurę reklamacyjną w sklepie Riwal Poland:

  • Reklamacja może zostać złożona przez Klienta: pisemnie na adres: Riwal Poland Sp. z o.o., ul. Zamkowa Wola 31 A, 96 – 200 Rawa Mazowiecka lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] 

  • W celu ułatwienia i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności:
  •   - rodzaju wady,
      - daty wystąpienia wady,
      - żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
      - danych kontaktowych składającego reklamację. 

  • Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Więcej informacji dotyczących procedury reklamacyjnej znajdziecie Państwo w zakładce Regulamin

Witryna stworzona na platformie